thailandet!

10h på ett flygplan är speciellt.. framför allt när man har 3 ungar kring sig som skriker som om det vore domedagen, och så 17 andra ungar på planet som springer och skriker halva resan... nu har jag inte sovit på år och dar känns det som.. men jag har solat lite, ätit thaimat och badat i poolen.. blev inge beach idag då det var över 35 grader varmt när vi anlände och så var vi så sjukt trötta.. så det blir imorrn! känns som en bra deal med tanke på hur sliten jag känner mig nu haha.. sitter nu på ballen och dricker Chang.. känns skönt faktist, synd att man ska hem om 2 veckor!

.

(inte min bild, mina bilder kommer senare.. behöver sladd till datorn för kameran först :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0