St. Paddys day

idag är det st. patrics day.. och jag är inte ute och dricker öl och sjunger irländska sånger... dock spelas irländskt ur mina högtalare hemma... det är alltid nåt! är jäkligt sugen dock på att ta mig ut, men har inte särskillt mycket ork.. just ätit middag så man e lite tung nu så att säga..
.
träningen inställd ikväll också.. typiskt då jag laddat med kolhydrater.. hade iofs kunnat gymma men det blev inget av det idag.. imorrn är det träning mot Arlanda ute i Märsta.. ska bli skoj, om man lyckas få skjuts, annars kommer det ta HUNDRA ÅR att ta sig dit och ännu längre tid att ta sig tillbaka... det suger ganska hårt faktist...
.
snart e d bad, sen soffläge! happy paddys allihopa!
.
dagens visa: Various Artists (Performed By Paddy O'Connor) – Finnegans Wake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0