det är inte lätt...

... att vara häst.. höhö! hahaha underbart! vissa skämt just cracks me up!
.
idag var jag och lämnade massa blod på huddinge sjukhus. jag tror de använde den tjockaste nålen de hade, för de tog MYCKET blod och jag blödde fan i 2h efteråt... så nu är det en vecka kvar tills jag ska dit igen och få reda på vad fan de är för prover de tar egentligen.. jag fattar ingenting faktist.. och sjuksköterskans svar när jag frågade var: "hur ska jag veta det? jag är asbra på att TA proverna, men har ingen aning om vad de är till för.. sorry!"
äsch, det löser sig som sagt... det gör allt i slutändan..
.
inte mycket gjort idag som stod på schemat... ville ju göra massor men var så jäkla trött efter sjukan att jag mest har legat stilla.. kan bero på att man låg vaken halva natten.. igen :P
.
dagens visa: Regina Spektor – Samson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0