burned!

har legat på stranden hela dagen nu... lite bränd har man blivit.. hoppas det går över till brunt snart och sen håller i sig.. helst ska det hålla i sig till efter sommaren då jag ska börja plugga till lärare! man vill ju se fräsch ut när skolan börjar! för jag kommer in, tror inte det blir en större förändring i intagningarna från förra året så.. :)
.
nu ska jag svalka mig lite, och kanske hoppa ner till poolen lite om ett tag.. men vi får se.. solen tog en hel del idag.. vill ju inte bränna SÖNDER mig liksom.. ta det lite smålugnt första dagarna?
.
ingen sladd till kameran blev det igår heller.. det finns ett köpcenter en bit iväg, så jag köper en när vi åker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0