svammel

dåliga dagar är dåliga dagar.. d e bara att bita ihop.. ganska sleten idag, en dag kvar och sen "ledig" en dag.. NAJS!
att prata med människor är nåt jag gör dagligen i mitt yrke, men att verkligen PRATA med en människa är lite mer ovanligt. jag har ju turen som har så sjukt bra vänner till hands, så det lider ingen nöd på mig. men oftast blir det ju samma vanliga tugg liksom.. vi umgås med samma människor, snackar med samma människor.. man lär sig oftast hur tankarna går, man blir synkade efter ett tag... hur skönt det nu än är, så är det väldigt skönt att träffa nya människor, med nya idéer och tankar.. synd att man inte har "tiden" till det bara :p
nu ser jag på -

Spartacus: Blood and Sand

AWESOME!
dagens visa: Coldplay – Yellow
/Jason Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0