red light shining

tåget gick 05:20... det är fan inte okej att vara uppe så tidigt, såvida du inte är på väg HEM från jobb eller fest eller tjejen du träffade för ett par veckor sen som hörde av sig igår och hade lite tråkigt...
men jag överlevde..
slog mig ner på vstreet coffee efter jobbet och tog mig en enkel rackare, och en macka. en ny rackare med kalkon och bbq-sås... klockren! lär bli ett par sånna i vår känner jag! även smoothien satt kanon!
motivationen är väl inte på topp idag.. känner mig så sjukt kluven på vissa områden just nu och det suger ganska hårt. vet liksom inte vad jag ska ta mig till! crap... menmen, det löser sig, det gör det alltid sägs det!
men just nu står jag stilla..
dagens visa: Tom Waits – Ice Cream Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0