...

the man who can drive himself further once the effort gets painful is the man who will win.
att hitta drivkraften, motivationen, är nog det som är jobbigast när man vill nånstans. att sätta upp målen är inte det som är det svåra som många tror. "vad ska jag göra, hur ska jag göra, blablabla".. alla VET vad de vill göra, inners inne. sen att bestämma sig för att se till att göra det är ett tufft steg. men att sen hålla sig på rätt kurs, att ta sig till målet är det som är svårt. jag har ett mål, men jag har även en lång väg framför mig.
kanske kan dagens visa vara en kickstart? dagens visa: Apollo 440 – Ain't Talkin' 'Bout Dub
(ny banner på ingång?)
/Jason Jay

Kommentarer
Postat av: Kev

Innan du gaddar det där bör du se till att stavningen är rätt först, ganska jobbigt annars:P

2010-02-24 @ 01:50:25
Postat av: Josefin | Shadyblonde

hoppas du blev nöjd med headern, efter allt slit jag gjort.. trots att den blev väldigt liten.. :P

2010-03-03 @ 00:56:32
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0