...

ännu en dag avklarad.. en dag som alla andra förmodligen.. en sån dag som bara kommer att vara en del av sträckan mellan händelser i livet, som kommer vara bortglömd om 20 år när man tänker tillbaka..
vaknade, lagade iofs en sköööön lunch (potatismos med köttbullar, gräddsås och lingonsylt... YUMMIE!) och drog sen till jobbet... snöstorm och lungt som fan och sen hem. blir upp tidigt imorrn då jag jobbar det tidiga passet.. suck.. första tåget mot stan känns ju sådär...
såg en film häromdagen som FÖRSTÖRDE mig! Marley and Me, med Owen Wilson och Jennifer Aniston... omfg vad jag berördes... låg och hulkade i sängen så till och med mina 2 katter kom och lade sig tätt intill för att trösta mig... haha, helt galet.. rekommenderas dock! om nån av er därute planerar att ha en filmdejt snart, och om ni är lite tuffare än vad jag är så dra igång den filmen, hon kommer GARANTERAT söka tröst i dina armar!
nu - nudlar, sen -säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0